אתם כתבתם, אני רק משתף בכיף 🙂

המלצות בגוגל

Sari Eran-Herskovitz
12:51 16 May 20
עמי מקצועי, קשוב ומתאים את הידע הרב שלו למטיילים שפונים אליו. הוא עזר לנו מאוד בתכנון הטיול לדרום אפריקה
Omri ri
16:00 15 Apr 20
העזרה שקיבלנו מעמי ללא ספק עשתה לנו את הטיול. רק בזכות הפגישה איתו וההסברים שהוא נתן, ירדו כל החששות ויצאנו לטיול שהיה ללא ספק אחת מהחוויות הטובות שהיו לנו בחיים.... עמי היה זמין במשך כל הטיול, לשאלות, ייעוץ ועזרה כללית (גם כשבלי לשים לב במרוצת הימים בטיול שלחנו לו הודעה ביום שישי בערב😊) יכול להיות שהיינו נוסעים לטיול הזה גם ללא עזרתו של עמי, אבל ללא ספק לא היינו חווים חלק גדול ממה שחווינו במדינה היפיפייה והמעניינת הזו. אל תוותרו על השירות הזה, הוא לגמרי עושה את הטיול! תודה על הכלקראו עוד
Sigal Oren
14:55 13 Apr 20
בסוכות האחרון, נראה לפני שנות דור, בילינו שבועיים מהסרטים בדרום אפריקה לפי מסלול שעמי בנה לנו, שלוש משפחות עם ילדים בוגרים. המסלול היה מאוד מוצלח! עמי מאוד מתמצא... וההמלצות שלו התאימו לנו בול. ממליצה בחום!קראו עוד
Gil Srebro
20:52 12 Apr 20
חזרנו בחגי תשרי מחופשה משפחתית מדהימה עם שלוש בנות בגילאי 14 , 11, 6 . חופשה מהממת של 3 שבועות בדרום אפריקה. אחת ההחלטות הטובות שלנו הייתה לתכנן את הטיול עם עמי. עשה לנו... סדר בכל המידע ויחד בנינו מסלול שמתאים לאופי של הטיול שרצינו תוך התאמת האטרקציות לגיל של הילדות. כולל המון טיפים מצד עמי שהיה זמין עבורנו גם בזמן הטיול לכל שאלה. ממליץ בחום .קראו עוד
Noam Ayalon
07:32 12 Apr 20
לעמי הגענו דרך המלצות שראינו בקבוצות הפייסבוק של דרום אפריקה. היינו בשיא התכנונים לחתונה ולא היה לנו זמן לחקור את נפלאות דרום אפריקה כמו שצריך ופה עמי נכנס לתמונה.... נפגשנו איתו בפגישה שערכה מעל שעתיים בהן עמי העביר לנו עשירית מהידע הרחב שלו על דרום אפריקה. לאחר הפגישה, קיבלנו קובץ PDF שכלל גם קצת רקע על האזורים אליהם נגיע וכן המלצות שונות. בנוסף לקובץ קיבלנו גם קישור לגוגל מפס שכלל טיפים על מקומות לינה, אטרקציות, אוכל- הכל! לא היה יום שלא השתמשנו באפליקציה וכל המלצה על לינה או אטרקציה או מסעדה הייתה פשוט מעולה. כמובן שקיבלנו טיפים על מקומות שלא מפורסמים בקבוצות הציבוריות. עמי היה זמין גם לאורך הטיול שלנו, התייעצנו איתו לגבי המשך מסלול, אזורים מסויימים שהם פחות מתויירים והוא תמיד ענה בסובלנות ועם רצון מאוד גדול לעזור. דווקא התקופה הזו היא הזדמנות מצויינת לתכנן טיול לדרום אפריקה וההמלצה שלי היא להיעזר בעמי. לא תתחרטו! בזכותו הטיול שלנו היה יותר ממושלם!קראו עוד
yonatan gruber
08:59 07 Mar 20
נסענו לירח דבש של חודש בדרום אפריקה. באנו להתייעץ עם עמי, הוא היה הכי נחמד מקצועי ומבין עניין שבעולם. הוא בנה לנו טיול שתפור עלינו בול. חשבתי בהתחלה שבטח לא ניצמד ללוז... שלו אבל בפועל ראינו שהטיפים שלו וההמלצות שלו הן פצצה. בנוסף במהלך כל הטיול הוא היה זמין בוואטסאפ סופר סבלני. שורה תחתונה, שווה כל שקל. ומפנה את הראש לחופש אמיתי.קראו עוד
יאיר כהן
15:27 27 Feb 20
עזר לנו המון! סבלני, אדיב, מלא בידע בכול תחום, ההוצאה הכי משתלמת לפני הטיול!
Anat R
04:21 08 Jan 20
אני רוצה להודות לעמי על העזרה בתכנון הטיול שלנו לדרום אפריקה. הוא בעל ידע נרחב וניסיון רב בטיולים ביבשת אפריקה, סבלנות רבה, מסביר באופן מפורט ותמיד נכון לסייע גם... במהלך הטיול בכל שאלה. הטיול תוכנן בצורה יעילה בעזרתו ובעזרת מדריך הטיולים פרי עטו הכתוב באופן מפורט ויעיל שקיבלנו ממנו וליווה אותנו לאורך כל הטיול (שכלל טיפים, לינקים והמלצות יעילות ביותר!). עמי חושב על כל פרט מקטן ועד גדול והעצות שלו מדוייקות ומסייעות ביותר.קראו עוד
יונתן ישי
13:01 05 Jan 20
חברים אני רוצה לתת המלצה מכל ה-❤️- נסענו קבוצה של למעלה מ-10 חברים בני עשרים ומשהו, דתיים וחילוניים, לטיול של בערך 8 ימים בדרום אפריקה. הגענו לעמי בורג מ-Africa4U לפגישה... אישית, כדי שיעזור לנו להבין, להתמקד ולתכנן ביעילות, גם בהתאם לזה שיש איתנו חבר'ה דתיים, ושהטיול לא ארוך ובטוח יהיו דברים שלא נוכל להספיק, ושהיינו קבוצה גדולה. עמי המלך הקשיב לכל הרצונות שלנו, נתן לנו הסברים מפורטים, הרבה טיפים, וגם חומר כתוב, והיה ברור שהוא מכיר ומנוסה ממש טוב בכל המסלול. אחרי כל ההסברים, בנינו ביחד לקראת סוף הפגישה מין טיוטה של מסלול. עמי גם נתן שירות שבאמת אין דברים כאלה. היה זמין וענה בסבלנות בכל פעם שכתבנו לו או התקשרנו אליו אחרי הפגישה. לדעתי עמי חסך לנו המון זמן וטעויות, והתועלת שקיבלנו עולה בהרבה על מה ששילמנו, שגם ככה ממש לא היה יקר. היה שווה כל שקל. נכון שיש הרבה מסלולים שאפשר למצוא ברשת, וקראנו לפני שבאנו אליו, אבל זה אחרת כשמקבלים באופן אישי את המידע, והוא תיקן לנו כל מיני דברים לא מדויקים שקראנו, ולא חושב שהיינו מצליחים לתכנן טיול כזה מוצלח, אם לא היינו נפגשים. מה שעמי עושה עוזר מאוד גם למי שבד"כ אוהב לתכנן לבד כמונו, אני ממש ממליץ להיעזר בוקראו עוד
טלי גוט
08:54 05 Dec 19
עמי עזר לי מאד בתכנון הטיול לדרום אפריקה, כיוון והמליץ בהתאם לרצונותי ואילוצי. ענה לי במייל בסבלנות רבה לפני ותוך כדי. הטיפים שלו היו לעזר רב. מאד ממליצה על שירותיו.
d s
09:27 27 Aug 19
ממליצים בחום על עמי בורג. עמי סייע לנו רבות בתכנון מסלול הטיול, סיפק מידע רב כולל מפות ונקודות לאטרקציות שונות. עמי תמיד היה זמין. אדם אדיב וסבלני
Yehudit Finkler
05:11 27 Aug 19
לקראת טיולינו באפריקה נעזרנו בעמי. הוא האיר לנו דברים ומנע מאיתנו המון טעויות של חוסר ידע והבנה. כמובן שהוא עזר לנו לבנות לוז שמתאים לנו והמליץ על מקומות שלא מצאנו... בשום אתר. במהלך הטיול גם התיעצנו איתו לגבי שינויים בשל מזג אויר וקיבלנו מענה מיידי. לדעתי, משקיעים כל כך הרבה בטיסות, מלונות, אטרקציות, מסעדות- שווה להשקיע בעמי כדי שהטיול יהיה בדיוק מתאים לכם!קראו עוד
yonatan butbul
16:43 26 Aug 19
עמי הדריך אותנו ועזר לנו לתכנן טיול לדרא"פ, היה מקסים לאורך כל הדרך נתן מידע מדוייק ,עזר לנו לתכנן טיול מותאם לצרכים שלנו ולגילאים המתאימים. טיפים שלא ניתן למצוא בשום... קריאה במדיה אלא רק ממי שחי את השטח כמו עמי. הקיצר שווה כל שקל מומלץ בחום רבקראו עוד
Alon Lavi
19:48 16 Jun 19
ממליצים על עמי מכל הלב. תודה רבה על עזרה בתכנון ירח דבש מדהים, של 5 שבועות באזור דרום אפריקה ומאוריציוס. ה'תנ"ך' שבנית לנו ליווה אותנו בכל מקום, וגם אתה היית תמיד שם... כשצריך. ממליצים בחום! חוסך המון שעות של למידה ותכנון הטיול, וכנראה שגם לאחר מכן לא תגיעו לתוצאה טובה כמו מה שתשיגו מעמי. שוב, תודה 🙂קראו עוד
Hagit Gal
15:43 09 Jun 19
יצאנו לחודש ימים לדרום אפריקה . עמי תכנן את הטיול . חוברת הטיול שימשה אותנו כתנ"ך . ההמלצות והטיפים חסכו לנו זמן יקר ,פשוט היה שווה ! עמי תודה רבה רבה על השירות וכן על... התמיכה במהלך הטיול . אין כמוך !קראו עוד
Boris Shvarts
15:42 26 May 19
אהלן! אם אתם מעוניינים לנסוע לדרום אפריקה - מאוד ממליץ לכם לבקר אצל עמי. למה אתם שואלים? כי כולנו יכולים לשבת ולקרוא לבד באינטרנט ולהכין מסלול טיול, אבל הוא נותן לך... טיפים מעולים שחוסכים לכם המון זמן והוצאות כשתגיעו לשם. השירות זול, וממש שווה את זה!קראו עוד
Yael Rosenfeld
08:31 27 Apr 19
כניגשנו לתכנן את הטיול בדרום אפריקה, מהר מאוד הבנו שלא מדובר בעוד מדינה. מדובר במדינה ענקית, שופעת בנקודות עניין ואטרקציות מכל הסוגים והמינים והמידע עליה מפוזר... ומבלבל. הרגשנו שאנחנו קצת טובעים ולא יודעים מאיפה להתחיל. רצינו לתכנן טיול שיתאים לאופי ולהעדפות שלנו ושלא נבזבז זמן יקר על "שגיאות". נתקלנו בשם של עמי באחת מקבוצות הפייסבוק, ומיד הבנו שהוא יכול להיות המוצא שלנו, ואכן כך היה! הייעוץ היה מקצועי, ממוקד, סבלני, מגובה במפות ועזרים, אבל הכי חשוב שעמי ממשיך לסייע ותמיד זמין לשאלות נוספות שעולות לאחר הפגישה ותמיד עונה ברצינות וביסודיות. הוא עזר ותמך גם בבעיה אישית שנתקלנו בה בזמן הטיול בדרום אפריקה ועל כך אנחנו מודים לו מאוד. אנחנו נעזרנו כמעט אך ורק במידע שנתן. אנו חושבים שהייעוץ אצלו היה אחד מהצעדים החכמים שעשינו, בהחלט שווה את הכסף וממליצים בכל פה.קראו עוד
Nir Tomer
11:50 28 Mar 19
עמי היקר, אין מילים לתאר את כמות ההערכה ושביעות הרצון שלי עבור היחס, השירות, הנתינה מהלב, הרצון שהכל ייצא פרפקט ושההפתעה לאשתי תהיה בצורה הכי מדהימה שיש ואכן כך היה...... איבדתי את הדפים שישבנו ותכננו את הכל מהכל לפרטי פרטים והם אבדו לי חודש לפני הטיול, נלחצתי, ניסיתי לתכנן ולעשות את הכל מהתחלה אבל זה לא צלח... כמובן שנרתמת ועשית את הכל על הצד הטוב ביותר ע"מ להרגיע אותי ואין לי מושג איך אבל הצלחת לשחזר לי את הכל . כן יירבו אנשים כמוך, אתה אדיר ונהננו מכל רגע ורגע בתכנון התכניות והמסלול המוצלח שהכנת עבורנו. תודה על הכל איש יקר, אין לי ספק שעוד אפנה אלייך שוב! אם אתם באמת מחפשים מישהו מקצועי, רציני , אמין ובעל נתינה ענקית מהלב ממליץ בחום ולא לחשוב פעמיים .קראו עוד
Naama Cohen
16:59 10 Mar 19
ממליצים בחום על עמי שעזר לנו בתכנון הטיול למדגסקר! כשבחרנו במדגסקר כיעד לטיול הבא שלנו ידע שזה לא יהיה פשוט, קראנו הרבה על האי המהמם והבנו שלטייל בו זה לא פשוט... בכלל. החלטנו ליצור קשר עם עמי והלתייעץ איתו בבניית המסלול, כבר בשיחה הראשונה ידענו שעשינו את הבחירה הנכונה. עמי עזר לנו בכל שלב של התכנון בהמון המון סבלנות, בנועם, תמיד מדבר בנימוס ומסביר בפירוט על כל מה שעלינו לדעת. אין לנו ספק כי עשינו את הבחירה הנכונה והייעוץ של עמי עזר לנו להפוך את הטיול להרבה יותר קל ונוח - וחשוב לציין שזוהי מדינה לא קלה לטיול בכלל. אז אם אתם מתכננים טיול לאפרקיה בכלל ולמדגסקר בפרט, אל תבזבזו את זמנכם ואל תחשבו פעמיים- תפנו לעמי!קראו עוד
Shelly Kovarski
21:20 09 Mar 19
בנובמבר האחרון, אני, בעלי והתינוקת שלנו (בת ארבעה חודשים) נסענו לטיול של שבועיים וחצי בדרום אפריקה. מעבר לעובדה שדרום אפריקה יעד מדהים, רוצה לשתף על היכרותנו עם עמי... ולהגיד שזו היתה הפעם הראשונה שהחלטנו להתייעץ עם מישהו לגבי היעד לפני נסיעה, כדי לחסוך זמן בתכנון ולקבל טיפים טובים, וממש כך היה. בדיעבד, שווה! עשינו לא מעט מהדברים שעמי המליץ עליהם וזה פשוט הוכיח את עצמו. המלצות מעולות על דרכים יפות, מסעדות, תכנון כללי של הימים ועוד ועוד. בקיצור, עמי תודה לך, היה לנו טיול מדהים!קראו עוד
Tamer Hamoud
19:33 09 Mar 19
אני וחברים שלי מתכננים טיול של חודש וחצי לדרום אפריקה, אחרי מחקר מעמיק באינטרנט בנינו לנו תוכנית לטיול, וחשבנו שהטיול מוכן. לאחר הביקור באתר של עמי החלטנו למרות... התנגדות של אחד החברים ללכת לביקור ולקבל זווית ראיה נוספת לגבי התכנון שלנו. בפגישה קצרה ועניינית עמי שיפר לנו את התוכנית ברמה מקצועית, נתן לנו המון טיפים ונתן לנו הרבה פיסות מידע שידועות רק למקומיים. לאחר הפגישה הטיול שלנו נראה שונה לגמרי והרבה יותר אטרקטיבי וכל זה במחיר נמוך המתאים לכיס של חיילים משוחררים. אנחנו ממליצים לכל מי שמתלבט לפנות לעמי ולבצע איתו שיחה מקדימה, ואנצל את הפלטפורמה להגיד תודה רבה לעמי! אתם מוזמנים לפנות אלי לשאלות נוספות.קראו עוד
אלישע קוגן
13:13 24 Feb 19
ברצוני להמליץ מאד על עמי נעזרתי בו רבות כשתיכננו את הטיול המשפחתי שלנו לדראפ ולמפלי ויקטוריה. היכרתי אותו מהקבוצה בפייסבוק עמי בחור מאד רציני תמיד נתן תשובות... מפורטות,אמינות תמיד היה מוכן לעזור ,נתן המון טיפים והמלצות שעזרו לנו מאד במהלך התכנן ואף יתרה מכך במהלך הטיול היו לי כל מיני שאלות ותהיות עמי תמיד היה זמין ושמח לעזור . יש לו המון ידע וניסיון בתכנון טיולים ליעד זה. מניסיוני מכיוון שאין הרבה ספרות כתובה בעברית וזה יעד די מורכב ולא רגיל ...מאד עזר לי שמישהו הסביר לי ועששה לי סדר בדברים ביעד ספציפי זה להבדיל מיעדים אחרים...שווה מאד להיעזר בשירותיו של עמי . בזכות הידע שלו ואנשי הקשר שלו בדראפ ומפלי ויקוטוריה חסכנו לא מעט כסף וכאב ראש.......קראו עוד
Yaeli Abuhasira
08:16 24 Feb 19
אני ובעלי נסענו לדרום אפריקה לירח דבש החלטנו לארגן לבד את הטיול כדי לחסוך בעלויות תיווכים של סוכנים ומארגני טיול למיניהם... ישבתי שעות על "למטייל" ועל הפייסבוק ורק... שבוע לפני שטסנו אחרי המון עבודת חקירה וקריאה הגעתי (דרך המלצות) לעמי בורג. קובעים אצלו פגישה והוא יכול לתת המון עצות וטיפים ולעזור בתכנון המסלול וכו.. כל כך התבאסתי שעבדתי קשה ולא הגעתי אליו מהתחלה, הוא יכל לחסוך לי המון המון כאבי ראש ודברים לא מושלמים שסגרתי לפני שנפגשנו איתו! הוא נתן לנו על מגש של כסף את כל הידע הדרוש ב3 שעות במקום כל השעות הארוכות שאספתי לאט לאט לבד חלקיקי מידע... בנוסף הוא גם צייד אותנו בקבצים שעזרו לנו ממש במשך הטיול!! וכל זה במחיר ממש לא גדול ובהחלט בהחלט משתלם!! ממליצה למי שמתכנן טיול לבד והזמן שלו יקר להפגש איתו לפני שמתחילים לתכנן!!קראו עוד